1/07/2014

Reading goals 2014

El año pasado me puse como meta leer 52 libros, es decir, uno por semana. Llevé el registro en GoodReads y debo decir que, según el sitio, leí 54. ¡Lo logré! Aunque he de confesar que no fui constante y no registré lo que leí en mi Kindle, sólo los libros en papel, por lo que seguramente leí alrededor de 60 o algo así. Igual, puedo decir que cumplí mi meta.

Para 2014 quiero hacerme la meta de leer 60 libros o más, y ahora sí, registrarlos todos para estar segura. Después de todo, se siente lindo ver el mensajito de "Felicidades, has cumplido tu meta", seguido de la lista de todo lo que leíste en el año.

¿Ustedes tienen alguna meta lectora para este año? Si quieren, síganme en GoodReads también y podemos compartir mucho más que la lista de libros.



Last year I intended to read 52 books, that is, one each week. I kept track on GoodReads and I must say that, according to them, I read 54. I made it! Except I wasn't very constant and didn't track what I read on my Kindle. Which means I must have read about 60 books total. Not bad at all.

In 2014 I mean to read 60 or more, but the goal is to keep track of everything. After all, it's nice to see the message "Congratulations, you've reached your goal" followed by the list of all the books you read.

Do you have any reading goal for this year? Follow me on GoodReads and we can share a lot more!



Maybe I should also plan to take care of my bookshelves.





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!
Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML