10/04/2013

Yoga Updates

Esta semana se ha ido en ajustarme al horario mexicano y a los hábitos de casa del abuelo. Lo bueno es que no ha sido muy difícil. También he estado retomando mi rutina de yoga, que había dejado abandonada durante unos días y que ahora tiene la ventaja añadida de que mi mamá se une a mi sesión. Ayer incluso mi abuelo hizo algunas posturas con nosotras. Estaría bueno que también se uniera a la meditación, pero eso ya sería pedir demasiado.

Con un par de días de haber retomado la rutina me vuelvo a sentir ágil, flexible y con energía. Mis rutinas favoritas son las de Eliza Coolsma, una maestra holandesa. Sus rutinas son cortas pero muy completas. De hecho, el que sean tan cortas es una ventaja, pues puedo combinar dos o tres. Además, suelen ser juguetonas, creativas y divertidas. Se las recomiendo mucho.

¿Han hecho yoga? ¿Cómo se han sentido? Me encantaría compartir sus experiencias.


Not my grandpa. Image via BeYOGI


All this week I've been getting back on Mexican time and the routines at my grandpa's. I've also gone back to my yoga routine, which had been put aside for a few days while I moved back. At least it hasn't been hard getting back on track, and now my mom joins me for yoga in the afternoons. Yesterday even my grandpa joined for a few poses (no crow pose yet). I'd love if he also joined us for meditation, but that's wishful thinking.

A couple of days into my routine I'm feeling agile, flexible and energetic. My favourite routines are Eliza Coolsma's, a Dutch teacher. Her videos are short but complete. Actually, I think that their length is an advantage, because I can mix and match the videos according to my moods and energy levels. She's also playful and very creative, so I'm always on my toes. Check her out.

Have you done yoga? How do you feel when you do? I'd love to share your experiences.


Linking with Lisa




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!
Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML