10/21/2013

Week 1

De pronto la vida se me complicó bastante gracias al nuevo trabajo. La verdad es que me siento cómoda y contenta, especialmente porque mis primeros proyectos son en temas que me gustan. He estado yendo a reuniones, planeando campañas, escribiendo informes, conociendo gente, visitando lugares tétricos y escuchando historias de terror, pero todo es parte de la diversión.

Lo que no es tan divertido es no tener un horario fijo. Entro a las 9 de la mañana y salgo cuando hayamos terminado el trabajo. Eso quiere decir que puedo salir a cualquier hora. No me hace muy feliz porque me gusta llegar a casa a descansar, leer, hacer yoga, cenar con la familia... pero al mismo tiempo no me preocupa tanto porque me entero de lo que pasa. Y hasta ahora sólo ha sido una semana.

En fin, todo esto sólo para contarles que me gusta mucho mi nuevo trabajo.

¡Qué tengan una linda semana!





Life got definitely hectic last week. I felt comfortable and happy, especially because my first projects are on topics I feel passionate about. I've been going to meetings, planning campaigns, writing reports, meeting people, visiting scary places and learning morbid stories. It's all part of the job and, to be honest, part of the fun.

What's not so fun is I don't have a set schedule. I start work at 9 AM and leave... when the work is done. Obviously that can mean anything from 6 PM to midnight. I'm not too happy about that because I like coming home for yoga and dinner, having time to read, and basically just chill, but at the same time I don't mind too much because it means I know what's going on. And it's also been only a week, so there's that.

All of this to say that I'm really enjoying my new job!

Have a great week!





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!
Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML