10/29/2013

Jamie Oliver's 15-minute Beef Stroganoff

Hace unos meses, cuando todavía estaba en Manchester, vi esta receta en el programa Comidas en 15 Minutos de Jamie Oliver. De inmediatio decidí que eso cocinaría para el cumpleaños de mi mamá.

El viernes pasado, mi abuelo pidió al super algunos ingredientes y mientras mi mamá jugaba con mi sobrino, mi hermana me ayudó a cocinar. La receta es súper fácil, y aunque nos tardamos un poco más de 15 minutos, fue porque no usamos el procesador y nos la pasamos en el chisme. La cena nos quedó deliciosa, con la espinaca que se deshacía, el arroz sabroso, y la carne suavecita.

¡Buen provecho!





A couple of months ago, when I was still in Manchester, I saw this Jamie Oliver recipe in his 15-minute Meals TV show. Right then I decided I wanted to treat my mom to the delicious beef Stroganoff for her birthday.

Last Friday my grandfather ordered some of the ingredients and while my mom played with my nephew, my sister helped me cook. I cannot stress how easy the recipe is, and though it might have taken us a bit longer than 15 minutes, it was because we didn't use a food processor and were chatting around. The end result was seriously delicious, with buttery spinach, tasty rice, and tender beef.

Bon appetit!





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!
Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML