10/14/2013

In my backyard

Estoy viviendo con mi abuelo. En realidad debería decir "estamos", pues mi mamá también está aquí. Es una cuestión temporal pero es maravilloso haber regresado a esta casa después de tanto tiempo lejos de la familia.

Mi abuelo vive en un pequeño condominio horizontal que tiene un jardín enorme y en esta época está hermoso. Estos días he disfrutado el sol, la tranquilidad y la vegetación. ¿Cómo no enamorarse de un lugar así?

Tengo la meta de disfrutar el jardín todos los días, incluso si sólo puedo hacerlo pocos minutos. No sé cuánto tiempo voy a tener, ya que empiezo a trabajar esta semana, pero tengo que hacerme el hábito de al menos darme una vuelta por el jardín.

¡Qué tengan una linda semana!





I'm currently living with my grandfather. I should say "we", since my mom is here as well. It's a temporary arrangement, but a very nice one to have come home to after a year away from my family.

My grandfather lives in a small horizontal condo with a huge harden, and right now it's just lovely. I've been enjoying the sun, the quiet and the lush vegetation. How can you not fall in love with a place like this?

A goal for this week is to enjoy this garden every day, even if it's only for a few minutes. I don't know how much time I'll have since I start working this week, but I need to at least take a walk around the garden.

Have a great week!

















Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!
Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML