7/29/2013

Summer showers

Siempre me quejo de la lluvia, especialmente cuando estoy en la calle (porque no me gusta mojarme), o cuando pasan dos semanas seguidas sin ver el sol. Créanme, es bastante deprimente cuando el cielo está gris durante días y días. Pero después de un verano caluroso, húmedo, pesado, las tormentas que hemos tenido son deliciosas, refrescantes.

La previsión del tiempo indica que el verano está terminando: seguiremos teniendo lluvias y tormentas durante las próximas semanas, aunque la temperatura no bajará y en teoría saldrá el sol a ratos. Esperemos que así sea, pues lo cambios siempre son buenos.

(Lo que no es tan bueno son mis fotos de la lluvia; todavía estoy aprendiendo esto de la fotografía y no siempre salen como quisiera. Ténganme paciencia).





I always complain about the rain, especially when I have to go out (and that's because I don't really like getting wet), or when two weeks go by and we don't see the sun at all. It can get really depressing when the sky is grey for days on end. But after a hot, sticky summer, the showers we've been having feel deliciously refreshing. 

The weather forecast indicates that summer is coming to an end: we'll have rain for the next few weeks, though the temperature isn't supposed to go down much, and, in theory, the sun will come out. I hope it's true, as change is always good.

(What's not good is my pictures of rain. I'm still learning photography and they don't come out the way I want them to. Bear with me.)



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!
Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML