10/14/2012

Homesickness

Hoy extraño todo: mi familia, Mr. Xalaila, mi casa, mi cama, el calor, tener Internet en el celular, mis libros, la comida, mis películas, el PlayStation3, mi ropa, mis zapatos, mis libretas, mis almohadas, mi toalla, el parque frente a mi casa, las tiendas por las que pasaba y a las que nunca entré, los restaurancitos y los cafés, el cine, el gato de mi hermana, el jardín del abuelo, la alberca en la que no nado, las flores en la mesa y hasta los perros de los vecinos.

Hay días así, difíciles.

**

Today I miss everythig: my family, Mr. Xalaila, my house, my bed, the heat, Internet on my cellphone, my books, Mexican food, my movies, my PlayStation3, my clothes, my shoes, my notebooks, my pillows, my towel, the park in front of my house, the stores I walked by and never went into, the restaurantes and cafés, the movies, my sister's cat, my grandfather's garden, the pool I rarely swim in, the flowers on the table and even the neighbor's dogs.

Some days are like this, difficult.



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!
Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML